Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, sekali lagi Kelab Kebudayaan dan Kesenian Universiti Malaysia Pahang telah mengorak selangkah ke hadapan dengan tertubuhnya blog ini. Dengan wujudnya blog ini diharap, pengunaannya dapat dimaksimumkan sebaik mungkin demi kemajuan kita bersama. Teruskan usaha anda dalam memartabatkan seni warisan bangsa yang kian pupus ditelan zaman. Untuk sebarang komen atau cadangan penambahbaikan, silalah kemukakannya ke alamat berikut.
halamanseniump@gmail.com

Akhir kata,
"Senikan CaraMu, Budayakan HidupMu"

Jumaat, Februari 12, 2010

Annual Grand Meeting (AGM) '10

Assalamualaikum dan salam sejahtera. AGM KKK 2010 telah berjaya diadakan pada 5 Februari 2010 pada jam 9.30 malam bertempat di bilik Banquet UMP. AGM pada kali ini dihadiri oleh En. Zaki, En. Nor Azhar Ahmad selaku penasihat baru kelab, wakil dari Majlis Perwakilan Mahasiswa (MPM) - Siti Nur Khairunisa bt. Mohd Amir serta ahli-ahli kelab. Antara agenda pada AGM kali ini adalah pembentangan aktiviti kelab sepanjang sesi 2008/2009, pembentangan kewangan kelab serta perlatikan barisan Majlis Tertinggi yang baru. Barisan Majlis Tertinggi sesi baru adalah:

Presiden: Muhamad Firdaus Bin Abdul Wahab
Timb. Presiden: Ainul Nadirah Binti Izaharuddin
Naib Presiden: Nurul Alia Binti Khalil
S/usaha Agung: Norshuhani Binti Abd Manan
S/usaha Kerja: Nurul Wahida Binti Omar
Pengarah Kewangan I: Abigail Koay May Yee
Pengarah Kewangan II: Mohamad Norahiman Bin Abdurahman
Pengarah Penerangan: Siti Zubaidah Binti Mohd Noor
Pgh. Pengurusan Majlis: Abdullah Zaid Bin Zulkifle

Diharapkan dengan perlantikan MT baru akan menyemarakkan lagi aktiviti kelab dengan bantuan dan kerjasama daripada seluru ahli KKK.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah kpd semua MT yg baharu.hrp dpt menjalankan tugas dgn sebaik mungkin dan penuh dedikasi.senikan caramu,budayakan hidupmu.