Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, sekali lagi Kelab Kebudayaan dan Kesenian Universiti Malaysia Pahang telah mengorak selangkah ke hadapan dengan tertubuhnya blog ini. Dengan wujudnya blog ini diharap, pengunaannya dapat dimaksimumkan sebaik mungkin demi kemajuan kita bersama. Teruskan usaha anda dalam memartabatkan seni warisan bangsa yang kian pupus ditelan zaman. Untuk sebarang komen atau cadangan penambahbaikan, silalah kemukakannya ke alamat berikut.
halamanseniump@gmail.com

Akhir kata,
"Senikan CaraMu, Budayakan HidupMu"

Khamis, April 17, 2008

Solid Harmonie penyeri " PERKASA-Industrial Talk 2008 "



Setelah membuat persembahan yang begitu mantap pada Pertandingan Peringkat Akhir Debat Piala Naib Canselor-2008 yang lalu, Kumpulan Koir Solid Harmonie mendapat undangan lagi untuk mengadakan persembahan di majlis ilmiah di sekitar UMP. Terbaru, Solid Harmonie telah menyerikan program PERKASA-Industrial Talk 2008 yang baru selesai petang tadi.



Persembahan tersebut telah Berjaya dilaksanakan dengan jayanya bertempat di Dewan Kuliah Utama 1. Memandangkan program tersebut adalah berbentuk akademik, persembahan adalah agak ringkas yang hanya diselitkan dengan beberapa pergerakan ringkas. Lagu yang telah dipersembahkan adalah lagu-lagu patriotic. Pada persembahan kali ini, majoriti yang terlibat adalah ahli-ahli baru Solid Harmonie yang mana terdiri daripada 18 orang ahli.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

You guyz look great in orange!!!
Terima kasih atas pengorbanan dan sokongan anda dlm kelab kebudayaan & kesenian...

"Senikan Caramu...Budayakan Hidupmu"

-Presiden-
sesi 07/08

Tanpa Nama berkata...

hahaa..
mestila
tgkla sape yg wat baju tu kan..
then tgkla pulak sape yg uruskan psl baju oren tu
hehhehe
puji lebey2 lak
huhhuh

hope pasni lg byk event kitorg leh perform

~adyka~

♥ Teacher Nonoi ♥ berkata...

yerpp..
make sure malay girl can perform ek..
hehe..
harap2 ape yg chin fei kata itu x btul
=P

"Senikan Caramu...Budayakan Hidupmu"