Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, sekali lagi Kelab Kebudayaan dan Kesenian Universiti Malaysia Pahang telah mengorak selangkah ke hadapan dengan tertubuhnya blog ini. Dengan wujudnya blog ini diharap, pengunaannya dapat dimaksimumkan sebaik mungkin demi kemajuan kita bersama. Teruskan usaha anda dalam memartabatkan seni warisan bangsa yang kian pupus ditelan zaman. Untuk sebarang komen atau cadangan penambahbaikan, silalah kemukakannya ke alamat berikut.
halamanseniump@gmail.com

Akhir kata,
"Senikan CaraMu, Budayakan HidupMu"

Khamis, Julai 10, 2008

Malam Gagasan Budaya 2008


Untuk pengetahuan umum, pada malam ini 10 Julai 2008 betempat di Astaka, Universiti Malaysia Pahang akan diadakan Malam Gagasan Budaya. Objektif Malam Gagasan Budaya (MGB) ini diadakan adalah untuk menarik minat mahasiswa-mahasiswi UMP menjadi sebahagian daripada keluarga besar Kelab Kebudayaan dan Kesenian. Di samping itu, MGB diadakan juga bertuuan untuk memperkenalkan gugusan kumpulan yang bernaung di bawah Kelab ini.

Pada malam ini juga, pengunjung-pengunjung berpeluang untuk menyaksikan persembahan-persembahan daripada ahli-ahli kelab yang lama. Contohnya persembahan tarian, koir, orkestra, nasyid dan bermacam-macam lagi.

Jadi, mari kita beramai-ramai memeriahkan malam ini dan untuk adik-adik junior, jangan lupa mendaftar.

1 ulasan:

Nyda Zamani berkata...

Tahniah untuk kejayaan Malam Gagasan Budaya..keep it up guyss!!

p/s: ade gak gambar i enterframe skali ek..hehe~